Zapratite nas

недеља, 22. март 2015.

DIY fashion ideas # 1


                                             Zdravo...



Ovo je nova rubrika. U njoj cemo vam pisati o DIY modnim idejama. Nasla sam bas dosta korisnih ideja, pa sam odlucila da zbog toga uvedem ovu rubriku. Posto imam bas dosta da vam  pokazem, odmah krecemo na post...


DIY masnica...Meni se dopada. Moja ocena: 9


Veoma zanimljiv nacin kako ukrasiti farmerke. Prelepe su... Moja ocena: 10+++


Prelepa je...Meni se bas dopada..♥ Moja ocena: 10+



Bas kreativna ideja... Moja ocena: 8


Prelepe su......Samo malo je tesko naci bas tako potpuno bele...Moja ocena: 10+++


Bas je zanimljiva... Moja ocena: 7


Pa, po meni nije losa...Moja ocena: 8


Lepe su...Samo,ne svidja mi se sto su bojili pink bojom...Moja ocena: 6-


Super ideja... Moja ocena: 10-

Meni se najvise svidja druga ideja tj. ukrasene farmerke...♥
Vama?

-Da li vam se svidjaju ideje?
-Da li vam se svidja ova nova rubrika?
-Koji vam je predmet najlepsi?
-Vasa ocena?

☺Komentarisite☺

Нема коментара:

Постави коментар