Zapratite nas

субота, 21. март 2015.

DIY Spring ideas


                                         Zdravo...




Juce je kao sto vecina vas zna pocelo prolece...Pocinje i to prolecno sredjivanje...Svi imamo inspiraciju da umesto zimskog stila, uvedemo prolecni...Meni se cinilo kao da sto godina treba da stigne  ovo prolece, ali evo konacno je stiglo :)... Pokazacu vam zanimljive prolecne ideje, ali pre toga jedna slicica za vas....


Hehehe...Meni se bas dopada...Na brzinu sam je uradila, ali sam bas zadovoljna...♥


Kao sto i pise na slici, danas cu vam pokazati 20 kreativnih ideja...Ovo ce biti sigurno ogroman post... :)

Pokazacu vam listu ideja za danasnji post.

Leptirici - Ukrasi za zid
Cvetici - Ukrasi za zid
Kavez za pticice od papira
Pecati od otvaraca za flase
Prolecni venac
"Sjajna" tacna
Venac od cveca
Nasi bedzevi
Stona oglasna tabla
Kutija za pribor
Prolecna snalica
Ptice od papira
Zanimljiva lampa
Kutija za nakit od oraha
Prolecne cestitke
Police od kutija za cipele
Plasticne flase - Kutijice za sitnice
Cvece od plasticnih casa
Vaza za cvece od konzerve
Cvece od zice

Hehehe bas dosta ideja...Hajmo odmah da krenemo...

 Leptirici - Ukrasi za zid


Cvetici - Ukrasi za zid


Kavez za pticice od papira


Pecati od otvaraca za flase


Prolecni venac


"Sjajna" tacna



Venac od cveca



Nasi bedzevi



Stona oglasna tabla (nas rad)



Kutija za pribor (nas rad)




Prolecna snalica



Ptice od papira




Zanimljiva lampa



Kutija za nakit od oraha



Prolecne cestitke



Police od kutija za cipele



Plasticne flase - Kutijice za sitnice



Cvece od plasticnih casa



Vaza za cvece od konzerve



Cvece od zice


Meni su ove ideje stvarno prekrasne....Sigurno cu napraviti nesto...Meni se najvise svidja cvece od zice i kutijice za nakit od oraha...

-Koja je ideja vama najlepsa?
-Hocete li napraviti nesto?

☺Komentarisite☺


1 коментар:

  1. Zaista divne ideje....Ružice,predmeti od stare ambalaže . Ma svašta nešto zanimljivo. Hvala!

    ОдговориИзбриши