Zapratite nas

уторак, 30. август 2016.

BTS - Top 5 backpacks for girls


Hello!


Evo i drugog "Back to school" posta na nasem blogu ove godine! Kao sto znate blizi se skola pa je to uglavnom tema o kojoj se najvise pise na blogovima. Temu danasnjeg posta ste videli u naslovu, paa krecemo!


Sve ove ranceve mozete naci u "Accessorize"-u sa cijeg smo sajta i preuzeli ove slike. Rancevi, kao i sve sto mozete naci tu su stvarno odlicni i mozete verovati koliko nam je bilo tesko da odaberemo 5 najlepsih.

*5 mesto*
Odabrale smo da 5. mesto zauzima:
......

  FEATHER PRINT BACKPACK

.....
U pitanju je jedan slatki mali ranac sa printom perja koje se nalazi svuda...Ranac je veoma praktican i zanimljiv! On ima i jedan ukrasni rajsferslus (valjda se tako pise xD) koji je koliko ja vidim
 zlatne boje i za koji ne znam da li je samo ukras ili se stvarno moze koristiti.. :P  Takodje u donjem desnom uglu se nalazi i etiketa da je ranac marke "Accessorize"...


Ranac je ceo uradjen u "Black & White" stilu, sto mi se jaaako dopada!♥ Sto se tice samog ranca, ima jednu veliku pregradu, kao i tri manje, s tim sto se jedna nalazi napred, a ostale dve su sa strane. On je ceo platneni i ima samo neke srebrne kao kozne dodatke. I ima jos jedan unutrasnji dzep koji mozete videti na slici. Ranac je izradjen od poliestera i cena mu je: 5663RSD.

  *4. mesto*
 Ovoga puta je u pitanju malo drugaciji ranac, a to je
.......
GALAXY GEO DOME BACKPACK
.......

Sto se tice dizajna dosta se razlikuje od proslog..Ovo je jedna mastovitija i sarenija verzija ranca za devojke koje vole taj stil.
Meni se licno veoma dopada! Ranac je izradjen od platna i sa dizajnom svemira, sto mi se jako dopada...Takodje ima i etiketu u desnom uglu kao i vecina ranaca marke "Accessorize"..


Veoma mi se dopadaju rajsferslusi jer imaju onaj klasicni privezak, a opet upadljive metalik sive boje. Ranac kao sto mozete videti ima i lepo uradjene i podesive rucke koje su takodje uradjene u metalik sivoj boji.Koliko ja vidim ranac ima jednu veliku pregradu u kojoj se nalazi unutrasnji dzep , i jos jedan manji dzep koji se nalazi sa spoljne strane ranca. Cena ranca je: 4919 RSD.

*3. mesto*
Ovo 3. mesto zauzima:
.......

  RYAN SATCHEL BACKPACK

......

Meni se licno bas i ne dopada, jeste urban, ali ipak ja vise volim neke sarenije ranceve :P
Ima ove ukrasne kaiseve, kao i zlatne ukrasne detalje...
Na osnovu slike nemogu bas da zakljucim kako se zatvara ranac...
Izradjen je od neke kao vestacke koze i ceo je crne boje.



Takodje ima rucke koje su izradjene od istog materijala kao i ostatak ranca. Ima i unutrasnji dzep kao i vecina ranceva.
Ranac kosta: 6041 RSD.

*2. mesto*

Ovaj ranac nosi naziv:
......... 
ELLIS SPORTY BACKPACK
.........
Ovaj ranac je veoma zanimljiv i neobican, takodje je ceo uradjen u dezenu sljokica koje se presijavaju u milion boja i metalik boji...♥ Uradjen je od nekog veoma zanimljivog i neobicnog materijala.


Hahah ovaj ranac iz profila izgleda veoma smesno i stvarno neobicno...Stvarno ne znam sta da mislim za ovaj ranac, i svidja mi se, a i ne svidja mi se bas...Sve u svemu neobican je i ima jedan kais koji ovu veliku pregradu drzi savijenu. Takodje ima i rucke kao i ostali rancevi ove marke. A sto se tice dzepa sa spoljne strane, on ima dve pregrade sto mi se veoma dopada i ima i jedan unutrasnji dzep. Unutrasnjost ranca je presvucena ovom plavom tkaninom. Cena ranca je: 5642 RSD.

*1. mesto*
Iiii.....Konacno smo stigli do naseg favorita sto se tice ovih ranceva! Ranac je stvarno zasluzeno dobio 1. mesto! Meni se najvise dopada bas ovaj ranac, savrsen je..♥
Sto se tice samog ranca on je izradjen od poliestera i ima po sebi ove slatke kockice i ceo je u preslatkoj krem boji. Na vrhu ranca ima ove savrsene usi koje su mekane i sa tigrastim dizajnom.


Veoma mi se dopada to sto uz ranac dobijete ove preslatke privezke: jednu ribicu i ove resice koje vise niz ranac. Ima i rucke, kao i jednu veliku pregradu i jedan spoljni dzep. Rajsferslus je uradjen u zlatnoj boji i ranac ima jedan unutrasnji dzep koji je uradjen u tigrastom dezenu. Cena ranca je: 6023 RSD.

.................

To bi bilo to za ovaj post,
 nadam se da vam se dopalo, i naravno:

*Komentarisite*

Нема коментара:

Постави коментар