Zapratite nas

четвртак, 9. април 2015.

Easter ideas #1


                                              Zdravo...



Izvinjavam se zbog neaktivnosti ovih dana, ali stvarno smo imali mnogo da ucimo...Takodje, ovih dana pravila sam i nesto novo!
Do sada toga nije bilo na blogu. Pravila sam......GRAFIKE...♥
Tek sam pocela tako da nisu bas perfektno uradjene, ali meni se dopadaju...Do sada vecina blogova koje sam gledala za lice uzimaju Stardoll lutke, ali posto ovaj blog nije povezan sa tom igricom, ja ih necu uzimati.

Pre toga jedna slicica...♥


A sada da predjemo na ideje:















Ideja ima bas puno, a sve su jako lepe!♥
Ovo je prvi deo uskrsnjih ideja za ukrasavanje jaja!

- Nadam se da su vam se svidele ideje?
- Hocete li ukrasiti jaja nekom od ovih ideja?
- Volite li da sarate jaja?

☺Komentarisite☺


Нема коментара:

Постави коментар