Zapratite nas

субота, 30. јул 2016.

50 facts about us!

           
                                              Hello!


Odlucile smo da napisemo post na temu...........



Nadamo se da ce vam se svideti ;)

*Tina*

1.Zovem se Valentina,a nadimak mi je Tina.
2.Imam smedju kovrdzavu kosu i braon oci.
3.Omiljene boje su mi crvena i zuta.
4. Obozavam Munchmallow i cokoladno mleko...*-*
5.Najvise volim da nosim Starke i to crvene!


6.Treniram karate vec 4 godine.
7.Najdrazi film mi je Fast and Furious 5.
8.Trenutno gledam seriju El Barco... xD ♥
9.Obozavam zivotinje, posebno pse.
10.Imam dve zlatne ribice.
11.Obozavam cokoladu... *-*


12.Kod eurokrema vise volim crno. ♥
13.U slobodno vreme volim da vozim biciklu i igram igrice(🚗)...
14.Navijam za Crvenu zvezdu i Real Madrid. 😍 
15.Obozavam da gledam Sundjer Boba...


16. Pratim dosta YouTube-ra, a omiljeni su mi Yasserstain, Andjela & Nadja, Marija Zezelj, MyLifeAsEva...
17.Imam preko 330 screenshotova na telefonu. 
18.Od aplikacija najvise koristim Messenger xD
19.Od voca najvise volim breskve, mandarine i ananas.


20. Ne volim Coca-Colu.
21.Vise volim zimu nego leto.
22.Verujem da postoji Deda mraz...
23.Volela bih da budem stomatolog.
24.Nosim protezu(ne fiksnu).
25. Obozavam da nosim mindjuse...

*Ana*

1. Zovem se Andrijana, a nadimak mi je Ana.
2. Imam tamno smedju, talasastu kosu i tamno braon oci.
3. Omiljena boja mi je definitivno plava *-*
4. Obozavam kikiriki i Knjaz REMix od jabuke...♥
5. Od obuce najvise volim da nosim patike, posebno starke, i to duboke! 
6. Cesto nosim narukvice, koje su mi omiljeni nakit.


7. Treniram karate vec 4 godine.
8. Najdrazi film mi je Fast and Furious 5.
9. Trenutno gledam seriju El Barco... xD ♥
10. Omiljene zivotinje su mi: beli tigar, panter i panda!



11. Volim da pevam i slusam muziku, a trenutno mi je omiljena pesma: 

           Mike Posner - I Took A Pill In Ibiza (Seeb Remix) (Explicit)

Mislim da ce mnogima da se dopadne ova pesma!
12. Znam da vozim biciklu i rolere, ali ipak vise volim rolere.
13. Slobodno vreme volim da provodim kreativno, pa zato pravim, crtam i pisem.
14. Od drustvenix mreza i slicnih aplikacija najvise volim da koristim YouTube!
15. Kada sam bila mala, ali i sada mogu da uradim spagu.
16. Od godisnjih doba najvise volim leto!
17. Od YouTube-era najvise pratim: Marija Zezelj, Nadja Stanojevic, Yasserstain, Bethany Mota...
18. Obozavam da pisem na blogu, i radim na njemu.
19. Sto se tice igrica igrala sam: Stardoll (zovem se bethany_mota_3), Plants VS Zombies...
20. Od kucnih ljubimaca imam psa, nemackog ovcara, koji se zove Astor, i zlatnu ribicu koja se zove Andrea.
21. Volim da gledam crtace, a najvise Sundjer Boba.♥
22. Navijam za Crvenu Zvezdu.
23.Cesto citam knjige i to razne.
24. Ne nosim mindjuse jer nemam probusene usi xD
25. Volim gazirana pica, grickalice, eurokrem (ali belo)...♥

Pa,nadamo se da vam se dopalo... :)

*Komentarisite*



2 коментара: