Zapratite nas

уторак, 27. септембар 2016.

Color of the year 2016


Zdravo :)

Verovatno je vecina vas primetila da je prolece/leto 2016 bilo u znaku pastelnih boja. Najvise su se isticale pastelna roze i plava boja, tj. *Rose Quartz* i *Serenity*.



Svake godine Pantone daruje jednoj nijansi titulu "boja godine".
Prosle godine, odnosno 2015. to je bila *Marsala*, dok je 2016. kao boja koja obelezava tu godinu proglasena *Rose Quartz* i *Serenity*.


Meni se licno jako dopada kombinacija ove dve boje, ali moram priznati da mi se vise dopala proslogodisnja "pobednica".

Ne mogu tacno da nadjem neko objasnjenje sta je zapravo to Pantone, ali koliko mi je do sada poznato i koliko sam uspela da "proucim" to je valjda neka kuca koja se bavi proizvodnjom boja i nijansi, i ona je zaduzena za izbor boje koja ce biti zastupljena u toj godini. Kao sto sam rekla ova kombinacija nijansi mi se jako dopada, i mogu priznati da su boje jako inspirativne i nezne. 







Krajem ove godine verovatno ce vec biti izabrana boja 2017. Iskreno ne znam sta bi moglo da nas ocekuje, ali nadam se da ce to biti ovaa *-*.


Dopada li vam se ovogodisnja kombinacija boja?

Kojoj se nadate sledece godine?

*Komentarisite*

Нема коментара:

Постави коментар