Zapratite nas

среда, 26. октобар 2016.

Mirisljave svece / DIY

                                 
                                        Hejj ljudi!


Danas sam odlucila da napisem post koji je vezan za proslu temu..u pitanju je DIY... 
Stvarno odavno nismo napravile neki DIY, ali zato sam za danas spremila zanimljivu ideju o mirisljavim svecama i mislim da ce vam se dopasti!


Let`s go!


Dosta sam ideja gledala po internetu, ali nekako sve mi se cinilo jako komplikovano, zato sam pronasla ovaj stari video kod Marije Zezelj! 
Inace, ja licno obozavam Mariju Zezelj i non stop je pratim, takodje sam i nabavila njenu knjigu "Moj slatki zivot"...Doduse jos uvek je nisam procitala, ali kad procitam mogu napisati posebno post vezan za moje misljenje o knjizi, i ponesto o Mariji Zezelj, mada verujem da ste svi vec culi za nju...♥

Da se vratimo na temu..U ovom videu je tacno objasnjeno kako da napravite mirisljavu svecu. Smatram da nema potrebe da dalje pisem kad sve imate u videu haha :) 

Samo da napomenem da ako ste mali zatrazite obavezno pomoc odrasle osobe kada budete radili oko sporeta i sipanja vrelog voska!

                                                                         

Boja vase svece moze biti po vasem ukusu, kao i miris!


To bi bilo to!♥

- Komentarisite!

Нема коментара:

Постави коментар